• Your cart is empty.

Цифрові відділення банків

Digital bankingCEO CaixaBank Gonzalo Gortázar розповідає про діджиталізацію банку та роль відділень в інтерв’ю для The Banker.

Банк трансформує офіси, процеси, розуміючи, що він повинен бути ефективним. Трансформація того, як банк комунікує з клієнтами, змінюється контент сервісів, як банк надає клієнтам. Все рухається в діджитал.

 

 

Відділення були і будуть.

Відділення стратегічно важливі для банку, але вони повинні бути не центрами здійснення транзакцій, а  консультаційними хабами (advisory hubs). Для цього потрібно бути впевненими, що працівники у відділеннях мають достатню кваліфікацію, можуть надавати послуги, які дають додаткову вартість клієнтам.

Необхідністю також змінити сегментацію відділень.

Працівники у відділеннях користуються smart PC – планшетами, за допомогою яких вони можуть надавати будь-які послуги клієнтам.

Клієнтам подобається більша прозорість, відхід від вузької спеціалізації працівників.

Клієнти завжди будуть цінувати, коли у них буде хтось, хто турбуватиметься про них, надаватиме поради, прийде до них.

 

Як банк використовує діджитал для надання послуг?

Клієнтам подобається відхід від традиційного банкінгу в сторону personal financial services. Вони можуть захотіти скористатись складними валютними чи іншими продуктами і, зокрема, завдяки формату відеоконференцій вони можуть отримати пояснення від наших працівників. Приватні банкіри (affluent client services) можуть прорахувати план і показати, які будуть витрати і що можу отримати клієнт.

 

Чому важливо бути діджитал?

Для банків технології завжди були в ДНК.

 

Джерело: The Banker

Роздрукувати цю статтю Роздрукувати цю статтю
Коментарів немає

Залишити відгук

Пошук