• Your cart is empty.

Як мотивувати працівників працювати на результат

Про це розповіла Катерина Балановська – виконавчий директор «Висоцький Консалтинг Київ» у своєму інтерв’ю для grushevskogo5.

В деяких компаніях виникають такі ситуації, коли керівнику доводиться доробляти роботу за своїх підлеглих. Причини цьому можуть бути різні – підлеглі не виконують свою роботу до кінця і керівнику доводиться завершувати всі питання, буває, що керівник впевнений, що тільки він здатен виконати певну задачу на 100%, тому боїться комусь її передати і тим самим, робить своїх підлеглих менш відповідальними та ефективними.

Такий стан справ гальмує розвиток компанії, оскільки вся увага керівника направлена не на реалізацію стратегії компанії, а на те, щоб справитись з поточною роботою. В результаті у керівника виникають такі проблеми:

  • Всі складні ситуації вирішує лише він. Щоб не сталось, працівники біжать до керівника з питанням «Шеф, що робити?»
  • Дії працівників не узгоджені.
  • У працівника закінчився робочий день, а у керівника з’являється час попрацювати.
  • Постійні стреси і розчарування.
  • Ріст компанії приводить до падіння ефективності роботи кожного працівника.
  • Неможливо делегувати конкретні задачі.

І керівник потрапляє в пастку, оскільки створює організацію, в якій немає лідера. Компанія розвивається рівно настільки, наскільки у керівника вистачає уваги на владнання всіх ситуацій в компанії.

Компанія буде процвітати лише тоді, коли керівник буде добиватись від своїх працівників, щоб їх робота була виконана. Насправді члени команди поважають тих керівників, які змушують їх виробляти і добиватись виконання роботи.

Для того, щоб в компанії не було плутанини, нею потрібно управляти, щоб була повна узгодженість дій всіх працівників на шляху до досягнення цілей.

Для цього в компанії має працювати організаційна схема, щоб кожний розумів, яку роль він грає в компанії, які результати від нього очікує керівник, чим займаються колеги.

Для того, щоб кожний працівник розумів, який вклад робить він в компанію, а який його колеги, важливо, щоб в компанії працювала система вимірювання результативності кожного працівника. Тоді кожен член групи буде прагнути виконувати свою роботу максимально якісно, швидко і в повному обсязі, він буде мотивований прикладати максимум зусиль для того, щоб всі показники росли.

Завдяки кількісному вимірюванню результатів роботи, керівник також може побачити, що є працівники, які виконують свою роботу неякісно, не показують результати, які від них очікуються. Таким чином, ви зможете виявити тих працівників, які гальмують розвиток організації, займають час керівника і за них приходиться переробляти роботу чи постійно доробляти.

Звісно ж вся команда має розуміти стратегію розвитку компанії, для того щоб разом з керівником рухатись в одному напрямку.

Для того, щоб керівник не виконував роботу за своїх працівників, йому необхідно правильно управляти компанією і навчитись приймати від працівників проблеми тільки з пропозицією її вирішення, тим самим покладаючи на них відповідальність за свої області. В результаті їх рівень відповідальності буде постійно рости, а керівнику прийдеться працювати за них все менше і менше.

Катерина Балановська,

Виконавчий деректор «Висоцький Консалтинг Київ»

http://grushevskogo5.com/

Роздрукувати цю статтю Роздрукувати цю статтю

Tags:

Коментарів немає

Залишити відгук

Пошук